Friday, November 11, 2011

11 November 2011

Salam kepada semua.

Ya, tarikh ini mungkin agak istimewa. Tarikh ini berlaku hanya sekali dalam seribu tahun.

Pada 17 tahun yang lepas, seorang insan telah dilahirkan ke muka bumi ini. Insan itu tak lain tak bukan adalah adik aku yang berusia 17 tahun pada masa ini.

Tahun ini, dia akan menduduki peperiksaan yang sangat penting iaitu SPM (Sijil Pelajaran Malaysia).

Aku dan ahli keluargaku telah merancang untuk memberinya hadiah, iaitu seutas jam tangan yang dipilih oleh aku. Ini kerana jam tangan yang aku berikan kepadanya sebelum ini telah mengalami kerosakan. Jam yang kami pilih merupakan dari jenama CASIO, dan melalui rangkaian produknya iaitu G-Shock yang sememangnya dikenali dengan ketahanannya. Aku harap jam ini akan bertahan dengan tuan barunya sama ada di dalam susah dan senang.

Semoga dengan hadiah jam tangan yang kami berikan ini akan membuatkan dia menjadi lebih bersemangat dalam menduduki peperiksaan. Dan juga aku mahu dia tahu yang kami semua menyayangi dia. :)

Casio G-Shock DW-5600MS-1
Adikku, Mohammad Aizat yang berbaju hijau. Yang lain adalah sepupu-sepupu kami.
*Mr Scruff - Kalimba

No comments: