Thursday, September 3, 2009

Kakiku sering sakit-sakit lagi


Salam kepada semua.

Kebelakangan ni, aku sentiasa mengalami kesakitan di bahagian peha kananku. Adakah disebabkan aku lasak sangat? Aku rasa setakat ni tiada sebarang perkara lasak yang aku lakukan selain berjalan tanpa tongkat. Lasak ke tu? Berjalan di bazar pun sering mengalami kesakitan.

Atau mungkin kerana aku berjalan jauh sangat? Menggunakan kaki tanpa had, seperti dulu kala?

Aku faham, aku tak seharusnya melakukan sesuatu yang melebihi keupayaan pada masa ni.

Walaupun aku mengalami kekejangan kaki selepas Graff Jam pada hari Ahad lepas, aku masih berpuas hati kerana sekurang-kurangnya aku berjaya menunaikan salah satu impian aku. Alhamdulillah.

Selepas ini, aku akan mengambil langkah berhati-hati apabila ingin melakukan kerja.

InsyaAllah.

9 comments:

Miss Ekin said...

take care.. jgn lasak sgt leww...

Tfaaaaaa said...

tulaaaaa kn dh ckp hati2..faiz ni mmg degil sgt.
dr dulu org dok bebel2 jgn buat itu ini.tp die buat jugak.hishhh

Faiz Syazwan said...

kak ekin - x lasak sgt la..jln mcm biasa je,cuma mmg terasa kesakitan tu..

tfa - mn ada buat benda yg bukan2..jln mcm biasa je meh..tp mmg dah rs akit..haih..takut x tgk xray tu?mcm tu la dlm kaki ni,hahaha..

k h a y said...

ape tu ek yg kene msk dlm kaki? besi ek? tkotnye.

hurm, jalan pakai tngkat plak la.. bg xase sakit sgt..

Tfaaaaaa said...

haha..tu besi ke?cool man cool..
hahahhaa faiz hebat tp degil yg amat.hakhak

Faiz Syazwan said...

khay - yup2la besinya..kne skru dlm tulang..stylo kan,hehe..pki tgkt balik mcm leceh la.

tfa - 2la besinya,stylo mylo kan..

hebat apanya?haha..

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

isyh! tu la..dgil tau! dah suh jgn byk jln.. dgil! huhuu.. faiz jage diri tau..


tkut tgk besi tu..

Faiz Syazwan said...

tieha - haha..mn ada byk jln..jln sket2 je pun..pasni faiz jg dr ok..cpt2 la jumpa,nak bearbrick kan..hahaha..

tkt ke tgk?br style..haha..

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

iye la tu.. faiz! nk nk nk bearbrick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!