Saturday, February 6, 2010

Terima kasih Along

Salam kepada semua.

Akhirnya, dapat juga membayar yuran pengajian walaupun aku membayarnya pada hari terakhir bayaran iaitu 4hb februari 2010.. Tapi aku terpaksa meminjamnya dari Along. Along telah memberiku RM600, RM490 untuk yuran, manakala bakinya untuk membayar sewa rumah. Along ini tak meletakkan faedah yang tinggi, sebab dia Along aku, ok. :P

Yang penting sekarang ni, aku masih boleh meneruskan pengajian di UiTM Shah Alam. Syukur.

Kepada rakan-rakanku, jangan risau, aku masih di sini. InsyaAllah sehingga graduasi nanti.

Sedikit pengumuman, sesiapa yang berminat untuk mendapatkan Kaspersky Anti-virus 2010 atau Kaspersky Internet Security 2010 dengan harga yang murah, bolehlah hubungi aku. Dijamin murah dari harga pasaran sebenar yang cekik darah. :)

*Mari beronggeng kegembiraan


4 comments:

Afia said...

ingat kan abg caps je.
abg kasper gak dea ni
bhaha

k h a y said...

hehe. bagus2..

eh kao jual kaspersky tu bpe rm ha?
ak mahu la.

nemburyse said...

yeahh..mari meronggeng kegembiraan~

Faiz Syazwan said...

epa - hahaha..ini bisnes sampingan saja..haha..

khay - nak yg mn?ada internet security dgn anti virus ni..nak bape user lak?

ana - jom2 beronggeng,haha..