Monday, July 12, 2010

Rumusan beberapa hari

Salam kepada semua.

Kecewa sebentar kerana pagi tadi aku terbangun lambat, maka secara automatik nya aku telah terponteng kelas. Takziah kepadaku. Inilah bahana menyaksikan perlawanan akhir Piala Dunia. Walaupun menumpang gembira dengan kemenangan Sepanyol, masih juga terselit sedikit kegusaran dalam diri.

Setelah bangun, aku bersiap-siap untuk menghantar baju ke dobi, kemudian terus ke Bank Islam untuk memindahkan wang ke akaun Fahrul, kemudiannya terus menghantar baju yang ditempah oleh Along melalui Pos Ekspres. Akhirnya aku pulang semula ke tempat dobi untuk mengambil baju. Penat juga.

Sampai di rumah, ternampak roti Gardenia yang tarikh luputnya pada hari ini. Datang idea untuk memasak roti campur telur. Akhirnya aku berjaya memasaknya. Rasanya boleh tahan juga. Maklumlah, orang bujang memasak. :D

Berbalik kepada hari Sabtu lepas. Kami telah ke Sunway Pyramid untuk bemrain luncur ais. Ini kali pertama aku meluncur ais. Setelah 3 kali terjatuh, akhirnya aku berjaya mengimbangi badan di atas ais tersebut. Seronok sangat rasanya. Aku pasti akan ke sana lagi untuk bermain luncur ais semula.

Dari kiri : Pian, Eyla, Mun, Aku, Nur, Efa, Nadia.

Roti + Telur. :D

Kita berhenti setakat ini saja, ada beberapa hal lagi yang perlu diuruskan. Sehingga berjumpa lagi. :)

*Sedang mendengar lagu Glee Cast - Gives You Hell.

6 comments:

panggil aku shEh said...

oke. roti telur tu nmpk best.

Faiz Syazwan said...

hahaha..thanks..best kot..

Aida Azryn said...

nak roti sattttuuuuuuuuuuuuu! ;D

Faiz Syazwan said...

aida - ada baki lg 2 keping,hehe..x larat nk abeskan..:P

Aida Azryn said...

lau cm2,bia kte je abiskan.. hehe~ :D

Faiz Syazwan said...

hehe..klu leh htr,dah lm htr bg aida abeskan,hehe..