Sunday, March 18, 2012

Selamat ulangtahun kelahiran ke-24

Salam kepada semua.

Maaf kerana blog ini jarang sekali dikemaskini. Dengan adanya beberapa peristiwa yang berlaku sejak kebelakangan ni, baru ada sedikit idea ataupun info untuk diceritakan kepada para pembaca.

Semalam, 17 Mac 2012, genap 24 tahun seorang insan bernama Nur Hazwani Binti Abdul Rashid dilahirkan ke muka bumi ini. Dan sepanjang perkenalan kami selama 2 tahun lebih, sudah 3 kali aku menyambut ulangtahun kelahiran bersama-sama si dia. Dari umurnya 22 tahun sehingga 24 tahun. Tempoh 2 tahun itu nampak seakan singkat, dan seperti semalam baru mengenali si dia.

Awak, selamat ulangtahun kelahiran yang ke-24 tahun. Semoga awak gembira dengan sedikit kejutan dan hadiah yang tak seberapa dari saya tu. Saya tak mampu nak menghadiahkan awak sebuah kereta ataupun sebuah banglo, cukuplah sekadar objek yang boleh dipeluk awak setiap malam semasa tidur. Sebagai ingatan awak terhadap saya setiap kali awak terpandang objek tu.

Hari ini, 18 Mac 2012, awak dah pun berumur 24 tahun dan sehari. Semoga hari esok dan hari-hari mendatang akan lebih baik untuk awak. Semoga dimurahkan rezeki, dan semoga hubungan kita akan berganjak ke satu tahap yang lebih tinggi, dan harap-harap akan terus berkekalan dengan izin dari-Nya. InsyaAllah.

Sekeping kad, sebuah objek yang boleh dipeluk, dan juga sebuah kek. Hanya itu saja yang termampu saya berikan untuk awak setakat ini. Kali ni saya belanja, tak masuk senarai hutang, jangan risau. :)

Mun, Si Dia, Aku.
Si dia bersama keluarga.
Happy 24th Birthday Wanie, From Your Loves.
Inilah dia objek yang boleh dipeluk tu. Muka riang dari wajah si dia.
Terima kasih yang tak terhingga diucapkan kepada yang terlibat, terutamanya Dekna, Munzir, Mak Long, Dekja kerana memberikan komitmen masing-masing dalam menjayakan misi kali ini. Korang semua memang terbaik! Dan tak lupa juga kepada Pak Long yang juga terlibat walaupun secara tidak langsung, hehehe...

Melihat si dia gembira membuatkan hatiku gembira dan puas. Alhamdulillah, segala yang dirancang berjalan lancar walaupun serba kekurangan. Sekarang ni, masa untuk tidur. Kalau tidur lambat nanti kena marah. :P

Selamat malam semua.

Salam.

*Minggu depan ulangtahun harijadi adik kandung pula. Kena cepat-cepat cari hadiah. :)

3 comments:

nurhazDV said...

toushing

Cik Suriz said...

yang tulis entry banyak typo, yg komen pon typo. apeder typoersss. hahaha

Faiz Syazwan said...

ada ke typo?mana ada..yg kak long tulis mmg typo memanjang pun, hahaha..wek..