Saturday, December 12, 2009

Keputusanku! Ok rasanya.

Salam kepada semua.

Ya, di pagi-pagi buta ini, aku sedang menghadap komputer, kerana, aku telah tidur seawal jam 9:00 malam tadi sehingga ke jam 6:00 sebentar tadi. Masa tidur yang agak panjang, sangat dahsyat rasanya semasa bangun. :P

Sudah hampir seminggu, aku masih lagi di Shah Alam. Pada mulanya, memang aku ke Shah Alam atas tujuan untuk mendapatkan tarikh 'appointment' di HTAR, namun setelah mendapat tahu keputusan peperiksaan akan diumumkan di 'Student Portal' UiTM pada 10 Disember 2009, aku membuat keputusan untuk duduk di sini sehingga aku memeriksa keputusan. Alhamdulillah, keputusan masih ok lagi, walaupun cukup-cukup makan saja. Aku lulus 2 'repeat paper' dan gagal 1 'repeat paper'. Macam yang aku jangkakan, 'Basic Mechanic' memang akan gagal. Kenapa? Sebab aku tak dapat menjawab soalannya dengan sempurna, malah banyak yang tak dapat di jawab. Memang dah boleh jangka, hahaha...

Walaupun begitu, syukur juga kerana masih lagi ada kesempatan untuk eblajar di UiTM Shah Alam. Gembira. :)

Oh ya, beberapa hari kebelakangan ini, aku juga selalu bertandang ke rumah sahabatku di Klang, iaitu rumah Hafizul. Kami telah melakukan eksperimen 'silk screen'. Ok, bagi memendekkan cerita, kita lihat saja hasil eksperimen kami. :)

Pandangan Hadapan (Model : Hafizul)

Pandangan Belakang (Model : Hafizul)

Macam mana dengan hasil kami? Ok tak? Inilah yang pertama kali kami buat, insyaAllah akan lebih 'sharp' lagi di masa hadapan. Masih dalam perancangan untuk melancarkan 'Proceez Gear'. Jika ada rezeki, insyaAllah semuanya berjalan lancar.

Oh, sudah lapar rasanya perut ini. Mahu keluar mencari makanan. Mari!

Salam.

4 comments:

The Lulu said...

xpe....boleh cube lg..
degree kn sudah..
sy bdk dip baru ;)

Faiz Syazwan said...

haha..xde maknanya,bajet budak degree power2 ke?haha..:p

The Lulu said...

degree pndai2 la..
cam kami kne ambek diploma dulu

Faiz Syazwan said...

haha..xdela..dip pun hebat la..xde beza mn pun..:)