Saturday, August 14, 2010

Produk wangian badan?


Salam kepada semua.

Ok, pada malam ini, aku ingin berbicara mengenai wangian untuk badan atau lebih dikenali dengan nama 'perfume' yang aku telah guna sehingga sekarang. Dan juga tak terlupa pada produk yang wangi juga, seperti deodoran. :D

Secara jujurnya, aku tak pernah kekal dengan satu jenis wangian. Jika aku tertarik pada satu-satu bau tersebut, aku akan membelinya dan melakukan eksperimen terhadap bau tersebut. Jika ada produk baru yang mantap baunya, maka aku pasti akan mencuba juga. :)

Produk pertama ialah deodoran. Sebelum ini aku banyak kali menukar deodoran. Dari Dashing ke Nivea For Men ke Rexona. Dan yang terbaru aku guna ialah deodoran AXE - Africa. Aku tertarik dengan baunya yang menyenangkan, wangi pula tu. Berikut adalah gambar produk.


Setakat ini, aku berpuas hati dengan prestasi yang produk ini tonjolkan. Baunya juga sangat senang dikesan, bukan sebab ia busuk, tetapi kerana ia wangi. :)

Seterusnya, aku juga menggunakan produk wangian lain seperti One Drop Perfume. Ha, ini bukan untuk promosi, tetapi menyatakan fakta sebenar. Di antara semua rangkaian bau-bauan yang ada, aku tertarik kepada bau White Musk yang diinspirasikan oleh Body Shop. Baunya tidak kuat, dan tidak lembut. Boleh tahan juga lah baunya. Anda boleh cuba jika mahu. Dapatkan saja di kedai-kedai yang menjual One Drop Perfume. Pasti banyak kedai yang menjualnya, maklumlah, ramai pengedar di luar sana. :)


Selain itu, aku juga menggunakan 1 lagi wangian, dan wangian ini aku akan rahsiakan buat seketika. Ini kerana kesan penggunaannya sangat dahsyat bagi yang tidak bersedia untuknya. :)

Jumpa di lain entri, dan jangan lupa bagi yang merasakan diri mereka adalah muslim, silalah berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ini. Gunakan kesempatan yang ada untuk beramal sebanyak-banyaknya.

*Sedang mendengar lagu Electric Light Orchestra - Last Train To London.

2 comments:

The Lulu said...

mcm mne nk taw wangi ke tak?

Faiz Syazwan said...

kne bau la,hehe..klu nak beli perfume kan,kne test bau dulu,mcm biasalah..hehe..:P