Saturday, July 16, 2011

Aku tak kisah

Aku tak kisah.

Memang aku tak kisah.

Kau nak ambil rasuah, kau nak buka kasino besar, kau nak menipu semua orang, kau nak minum arak, kau nak bunuh orang, itu semua aku tak kisah.

Tapi aku kisahkan tentang satu perkara, NEGARA KAMI!

Apa hak kau untuk menghalang kami bersuara untuk NEGARA KAMI?

Apa hak kau untuk menyerang kami?

Kau hebat sangat?

Sesungguhnya kaum yang teraniaya itu makbul doanya. Amin.

MALAYSIA TANAH AIR KU. Bukan 1MALAYSIA bongok!

3 comments:

Cik NurulZaty said...

i know sapa yg faiz tujukan ni..huhu



xtau lah apa nak jadi dh kt mereka mereka tu.

nurhazDV said...

marah nye abang..jgn marah sgt bang..kang kne cium...haha

Faiz Syazwan said...

zaty - haha..taw xpe..x ske la bila kt kena ikut je dorg nye cara, x bebas, xde kebebasan bersuara langsung..kalau bersuara je kena tangkap..haih..

ndv - marah ni,haha..try la cium kalau berani,wek3..