Friday, July 22, 2011

Along oh Along

Salam kepada semua.

Aku punya seorang abang, dia merupakan abang yang sulong, aku pula yang kedua.

Dahulu kami sangat rapat, kini sudah tak begitu lagi. Aku tak tahu apa punca permasalahan ini, dan aku tak nak ambil tahu lagi.

Sekarang ni, dia dengan hidupnya, dan aku dengan hidup aku. Titik noktah.

Salam.

4 comments:

cik siti said...

air dicincang takkan putus. don worry. it is just a time for some reality to face up.

Faiz Syazwan said...

yup, memang xkan putus..tapi tu la kan..

i hope he will turn to normal back..really miss the old times together..

*sigh*

FariehanIbrahim [LBC] said...

sy pom mcm tu..dlu sgt rpt ngn abg2.
tp ble da bsar, jdi terasing plak.
wuwuwuu

ce try mula kn dulu cuba rpt balik ngn abg long. heee :)

Faiz Syazwan said...

FI - insyaAllah..tapi actually susah kot..sbb along kat sarawak..lgpun dia dah ada tunang,so biar jela..xkn nk rapat dgn dia trus kan..