Saturday, December 24, 2011

Jangan meludah di tempat awam, ops, di muka orang!



 Salam kepada semua.

Dewasa ini, pelbagai perkara, pelbagai isu yang kita semua alami dan dengar. tapi kes yang satu ni memang buat aku nak tergelak.

Dah tua-tua pun nak meludah di merata-rata tempat ke? Ops, bukan di merata-rata, di muka orang. Hahaha... Aku tengok video tu pun aku tergelak. Mana lah adab meludah dia ni kan. :P

Dan 1 lagi, otak bukannya terletak di kepala lutut. Mengikut pengalaman aku, otak ni terletak di dalam tengkorak di bahagian paling atas dalam struktur badan manusia. Kalau tak percaya, boleh tanya cikgu subjek Biologi semasa aku belajar di tingkatan 4 dan 5.

Mungkin dia tak ambil subjek Biologi masa SPM dulu. :)

Jadi, nak meludah biarlah di singki, lebih beradab. Boleh tak panglima? Hahaha..

Kalau nak tengok video tersebut, sila tekan pautan :

Panglima Ludah

Bak kata Boboiboy, terbaik. Oh, terbaik untuk Adam Adli, bukan panglima ni. :)

*James Brown - Get on the Good Foot

No comments: