Saturday, September 14, 2013

Perut oh perut

Dah beberapa hari ni, rasa semacam je dengan perut ni.

Untuk seminggu ni, memang aku rajin keluar masuk tandas sebab nak menunaikan hajat. Kalau tak ditunaikan hajat tu, memang merana la aku menahan. kalau terkentut, fuhhhhh harumnya tak terkata!

Mulanya aku rasa mungkin sistem penghadaman aku dah semakin bagus. Yelah, sebab hari-hari 'memerut' dalam tandas tu.

Tapi bila dah selalu sangat, sampai kadang-kadang tu 2-3 kali sehari, risau la jugak.

Untuk menyedapkan hati aku, aku pun singgah kat Econsave Sungai Buloh dan akhirnya dengan bangga keluar dari Econsave dengan sebotol Nestle Bliss.

Ni untuk percubaan pertama lah. Orang cakap minum air ni dapat bersihkan usus sikit-sikit.

Tak salah mencuba.

Harap keputusannya adalah positif, supaya aku tak rajin sangat menghadap mangkuk tandas tu lagi.

Aduh sakit lagi perut ni. :|

No comments: