Sunday, March 6, 2011

Bulan Mac 2011

Salam kepada semua.

Baru hari ini terpanggil untuk membuat entri baru. Bukan tak pernah terfikir untuk membuat entri, cuma tak mempunyai perasaan yang betul-betul boleh membuatkan aku bersemangat menaip papan-papan kekunci ini. Tapi hari ini, aku ada sebab untuk menulis.

Telah masuk bulan Mac 2011. Seperti biasa, bulan Februari memang singkat, cuma 28 hari. Jika bernasib baik, dapatlah 29 hari. Aku, macam biasa haruslah mengorek duit di bank pada awal-awal bulan ni. Orang bergelar penyewa memang begini. Selagi mampu, korek je, janji ada duit dalam bank.

Bulan Mac ini pastinya penuh dengan aktiviti. Baru semalam aku melakarkan pemulaan aktiviti bersama teman wanitaku. Kami menonton wayang 'The Mechanic' di Jusco Bukit Raja seawal jam 11:30 pagi. Seingat aku, aku tak pernah menonton wayang pada awal-awal waktu sebegini. Oh, seperti biasa, mestilah kami memilih 'couple seat'. Yang peliknya, harga tiket hanya RM10, 'couple seat' pula tu. Hehehe... :)

Ok, aku rasa lebih baik aku senaraikan beberapa tarikh penting pada bulan Mac ini.

08 Mac - 'Theoretical Test CAD'
13 Mac - Majlis pertunangan Along
13 Mac - Ulangtahun hari jadi Kila ke-21
15 Mac - Ulangtahun hari jadi Hidayah (SKSS) ke-23
16 Mac - 'Lunch' di Hotel Renaissance
17 Mac - Ulangtahun hari jadi Nur Hazwani (Teman wanitaku) ke-23
23 Mac - Ulangtahun hari jadi Siti Surina ke-21
23 Mac - Ulangtahun hari jadi Farhana (Adik bongsu) ke-15
26 Mac - Parti hari jadi sempena ulangtahun hari jadi

Buat masa ini, itu saja yang dapat disenaraikan. Ada saja aktiviti yang aku perlu penuhi buat masa ini. Syukurlah, daripada aku duduk diam tak berbuat apa-apa. :)

Senarai akan dikemaskini dari semasa ke semasa. :)

Begitu banyak yang aku fikirkan sehingga tak terkeluar apa yang ingin aku kongsikan bersama di blog ini. Kan bagus jika aku mempunyai sebuah telefon bimbit yang mempunyai kelebihan untuk melakukan 'Live Blogging', secara terus menerus aku boleh berkongsi sesuatu yang aku alami.

Bercakap mengenai telefon bimbit pelbagai fungsi, aku terfikirkan mengenai iPhone 4. Jika mempunyai rezeki, aku mungkin akan mendapatkannya. iPhone 4 menjadi pilihan kerana fungsinya yang pelbagai, dan semestinya setara dengan harganya yang tinggi itu. Maka, aku perlu memilih dengan bijak. Untuk melihat spesifikasi yang dimiliki oleh iPhone 4 ini, boleh kilik di sini dan sini. Berdoa saja agar impian ini akan menjadi kenyataan. Amin.

Apple iPhone 4


*Terasa seperti ingin menjual 'netbook' jenama Dell milik aku. :(

2 comments:

Chapit Zulkefli said...

jual netbook for iPad or iP4?
aku pon ada fkir cmtu :D

Faiz Syazwan said...

ak ingat nak jual netbook,then angkat ipad 2..tp ble pk2 balik, xpela..biar jela netbook tu,smpn utk anak cucu,hehe..:P