Tuesday, August 4, 2009

Kami makan Sate Kajang Haji Samuri

Salam kepada semua.

Seperti yang dipaparkan di tajuk, memang benar kami telah makan sate kajang Haji Samuri. Sate ini lebih dikenali dengan nama Sate Kajang sahaj bagi kebanyakan orang. Dan cuba teka, di mana kami makan? Bukan di Kajang, tapi di Shah Alam sahaja. Kebetulan, cawangan baru telah dibuka di Kompleks P
KNS. Bila anda semua ada kelapangan dan duit yang lebih, boleh lah bertandang ke restoran tersebut. Dan tentunya terima kasih kepada sahabat kami iaitu Adnan, yang sudi membelanja kami semua. Maklumlah, beliau mendapat biasiswa yang banyak. :P

Inilah sate nya


Ikram (baju putih) dan Aiman (baju biru)


Adnan dan Fitrah (baju putih)


Aku tengah berselera ni, pertama kali makan Sate Kajang (jakun gila tak pernah makan). :P

11 comments:

bicaraqalbi said...

salam ziarah.jemput makan sate =)

Ash said...

amboi..bestnya dia makan sate. dah lame mengidam sate kajang nih.

nopx brightside said...

bicaraqalbi - hehe..jemput2 kak..nak jugak ke?:p

ash - yeke?ala,dkt2 dgn upm xkn xde kot?g la tmpt dia,kat kajang..sure byk..hehe..

EIPUL said...

uih sedap glor!
aku baru lepas pergi ngan coursemate aku minggu lepas.

memang meleleh lah! Kakaka

fareast said...

Haha satay sedap2, rindu la kat satay. Chot hang pegi demo tak?

k h a y said...

kwn ak pon nk blnje sate nnt! yeah! hehehe

nopx brightside said...

eipul - hehe..yeke?aku xtaw sgt ttg rasa sate..dgr2 org cite mcm sedap..smlm pun mkn je..jnj knyg dah..haha..

nopx brightside said...

fareast - mmg sedap kot,aku rs la..pdhl xde kepakaran merasasate pun,haha..aku x g la..klu aku g hr tu,mst nk lari pun x smpt,dah la pki tgkt..haha..

nopx brightside said...

khay - aku nak join skali..gtaw ble nak g..haha..

Tfaaaaaa said...

haha..jakun plak.haha..
nnti belanje tfa pulakkk

Faiz Syazwan said...

haha..biasalah..br jumpa sate kajang,cam2 la..haha..

ok2,bleh2..tfa ckp je bila..hahaha..:P