Thursday, April 15, 2010

Fantastic Plastic Machine - If You Do, I Do

Salam kepada semua.

Ok, di sini aku nak bercerita mengenai lagu yang memang dah lama aku dengar, tapi dari dulu cari tak jumpa. Akhirnya, setelah bosan mencari melalui web-web biasa, aku mencari di 'Youtube', dan terjumpa jua lagu berserta video. Lagu yang aku maksudkan ialah lagu bertajuk 'If You Do, I Do' yang dihasilkan oleh 'Fantastic Plastic Machine'. Aku memang tak nak 'download' video, sebab aku lebih suka jika lagu ini di dalam format mp3.

Akhirnya, aku 'download' jua, namun melalui proses lain juga. Aku 'download' melalui web Video2mp3, lebih senang, video tersebut akan di tukar terus menjadi mp3. Yeah! Dan akhirnya, dapat juga aku memiliki lagu ini. Berikut adalah video tersebut. Sila hayati. :)

No comments: