Wednesday, January 5, 2011

Semester baru 2011

Salam kepada semua.

Semester baru, pada tahun baru 2011.

Tiada yang menarik.

Jam kredit pula hanya 15 sahaja, memang terbaik. Maknanya semakin lambat untuk aku menghabiskan pengajian di UiTM. Aku tak kisah. Janji aku menuntut ilmu dengan ikhlas. Aku tak peduli apa orang nak cakap, lagi-lagi yang cuba mempertikaikan keputusan aku. Ini hidup aku, biar aku yang tentukan.

Kalau nak kahwin semasa belajar pun tak salah. Janji ada duit, ada sumber kewangan, semua boleh dilaksanakan.

Semester ini, aku perlu meningkatkan usaha. Usaha untuk berjaya dan juga usaha untuk menguruskan perut yang comel ini. :D

Cukup di sini.

Selamat tahun baru 2011.

*Menyampah baca status di 'Facebook' mereka-mereka. Tahi.

4 comments:

khayze said...

Good luck Faiz!!!

=)

nurhazDV said...

Kalau nak kahwin semasa belajar pun tak salah. Janji ada duit, ada sumber kewangan, semua boleh dilaksanakan.



hehe..wink2

Faiz Syazwan said...

khay - thanks ea,hehe..

:)

Faiz Syazwan said...

cik dv - 2la,insyaAllah..mn la taw pas kawen leh jd sng je blaja ni,hehe..:p