Tuesday, January 25, 2011

Tag dari Zaty

Salam kepada semua.

Hari ini, dapat juga aku melaksanakan 'tag' yang diberi oleh seorang rakan 'blogger' iaitu Zaty.

25 perkara mengenai aku, jadi ambil nota, boleh jadikan modal untuk mengenakan aku. Oh, gurau saja. S
iapa ejek aku, aku ejek balik sehabis mungkin, hahaha...


'Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged'.

+Nama yang keluarga beri Mohammad Faiz Syazwan.
+Dilahirkan pada tanggal 12 April 1988.
+Seorang yang selamba.
+Agak pendiam.
+Suka memendam.
+Amat minat pada 'gadget'.
+Suka bermain permainan 'Car Town'.
+Sudah berpunya.
+Pelajar jurusan Kejuruteraan Mekanikal di UiTM Shah Alam.
+Suka melakukan sesuatu secara teratur.
+Tak suka melihat pembaziran (Elektrik, Air).
+Kerap bermuhasabah diri.
+Suka memerhatikan gelagat manusia.
+Seorang yang pelat huruf 'S'.
+Anak kedua (Angah).
+Tegas terhadap adik-adik (Tiada adegan pukul-memukul, cuma menegur).
+Mak masih memanggil dengan gelaran 'adik' walaupun ada 2 orang lagi adik selepas aku (Beza umur 6 tahun).
+Pernah patah peha kanan dan mempunyai besi di bahagian peha kanan.
+Minat benda-benda seni.
+Suka mendengar lagu.
+Minat pada warna biru.
+Tak angkat panggilan dari nombor yang tak dikenali.
+Suka fikir positif, kadang-kadang berfikiran negatif juga.
+Agak cerewet pada bab makanan.
+Tak suka orang yang terlalu melayan perasaan sampai lupa tanggungjawab sebenar.
+Suka menangguh kerja.
+Tak pandai bermain gitar (Sedang mempelajari teknik bermain gitar).
+Darah jenis 'O'.
+Berketinggian 165cm.
+Tak suka membalas perbuatan jahat orang lain.
+Suka mencatat perbelanjaan harian.
+Mempunyai banyak 'wishlist'.
+Mempunyai lesen motor sahaja.
+Ingin berbisnes selepas tamat pengajian.
+Boleh menjadi seorang kawan yang baik (Perasan).

Alamak, ni bukan 25 lagi, dah terlebih-lebih ni sampai 35 perkara. Tapi lagi untung, lagi banyak yang anda akan tahu mengenai aku. Jadi, silakan baca 1 demi 1 perkara-perkara mengenai diri aku ni. :)

Maka, aku juga akan memberi 'tag' ini kepada 25 orang 'blogger' yang lain. Bagi yang dah buat 'tag' ini, sila abaikan. Tapi tak salah jika ingin membuatnya untuk kali kedua. :)

Nama-nama sasaran aku ialah :
Nur Hazwani
Zainatun Adilah
Suzairi Hazmi
Siti Nur Hazirah
Suzairi Hakimi
Myra
Nurul Lalala
Anastasyea
Afif Izzat Syazwan
Nufar
Salfa Najihah
Muhd Ikhwan
Cik Fia
Ifahafiza
Afirah Shah

Ada 15 orang saja. Ok lah, seimbang. Tadi aku jawab 35, yang ni aku bagi 'tag' 15 pula.

35+15 = 25=25. :)

4 comments:

Cik NurulZaty said...

hehe..
buat jugak ye..

igtkan tak wat dah..hee

thanks~~

hepi blogging!

Faiz Syazwan said...

haha..mesti buat,org dah tag kan,hehe..

n happy blogging to u too..:)

Anna Suzana said...

menarik jugak 25tag ni jadi orang boleh tahu careator u yang sebenar .. bagus .. best baca blog i

Faiz Syazwan said...

anna - haha..2la diri sy yg sbnr,byk lg sbnrnya rahsia2 diri ni..x cukup klu setakat 25..dah bg 35 ni kira dah over dah,haha..