Monday, April 20, 2009

Bermain-main bersama 'brute' anda

Salam kepada semua.

Semalam, setelah mendapat jemputan dari sahabatku yang bernama Isa, aku telah menyertai permainan yang diberi nama Mybrute.
Permainan yang agak comel, dari satu sudut, tetapi tak comel kerana melibatkan battle antara karekter. Tak kisah lah, janji karekterku di dalam Mybrute sangat-sangat comel. Karekterku diberi nama 'proceez' sebagai mewakiliku di dalam alam maya tersebut.
"PROCEEZ"
Di atas ini adalah karekterku, ber'style' martial art. Beliau telah mempunyai sebanyak 3 item, iaitu shuriken (senjata ninja), tulang besar, dan juga bebola besi yang berduri. Setakat ini, beliau tidak mempunyai sebarang teknik istimewa. Tidak sesuai untuk serangan berdekatan musuh.

Owh ya, kawanku Isa yang telah menjemputku bermain permainan ini mempunyai karekter bernama 'Nantat', iaitu master kepada karekterku. Karekter beliau telah berjaya dikalahkan oleh karekterku. Sepanjang perlawanan, karekterku telah kalah sekali. Dan sekarang karakterku telah menaiki level 3.

Selain itu juga, karekterku telah mempunyai seramai 6 orang murid baru. Mereka ialah DEHEIpMan, pa1wn, bubunoi, rexef, zz8289 dan juga spykid.
Jadi, apa tunggu lagi, join sekarang permainan ini di http://proceez.mybrute.com/ Tidak perlukan yuran pun, percuma saja. :-)

No comments: