Saturday, March 14, 2009

Baju baru Pop Shuvit

Ha, ada berita gembira ni.

Setelah lama tak mengemaskini Myspace ku yang dah bersarang, aku kembali mengemaskininya. Kerana ada orang telah meng'add' aku, iaitu Aniss. Jadi, misi utama ialah untuk 'approve' dia lah.

Belek punya belek, aku ternampak buletin terbaru yang telah di post oleh Pop Shuvit. Ya betul, Pop Shuvit artis Malaysia yang popular di Jepun. Hebat bukan? Aku minat dengan band Pop Shuvit ni sejak tingkatan 4. Oh, lambat juga aku menjadi pengikut setia mereka. Hehehe...

Oh ya, post mereka yang terbaru adalah berke
naan dengan T-shirt baru mereka. Design yang menarik sehingga aku juga berminat (memang lah minat, dah band pujaan). Berharga RM35 dan datang dengan 3 design tak silap aku lah. Aku nak beli ni, hahaha... Memang hobi aku pun mengumpul T-shirt, apa nak jadi ni. Huh. :-P

Anda berminat? Dapatkan di Myspace lah, add je pop Shuvit. Kalau anda peminat setia mereka, jom rembat satu. :-)

1 comment:

Faiz Syazwan said...

Tak sabar nak rembat satu baju ni..oh baju..lalala...