Saturday, March 7, 2009

Pagi ini

Salam kepada kawan-kawan.

Masih lagi di pagi hari, ramai yang sedang lena dibuai mimpi rasanya. Tapi bagi aku, memang tak tidur sebaik sahaja bangun tidur.

Pagi ini, aku sempat bertanyakan kepada ibuku mengenai baju JAD yang bakal aku tempah. Aku berminat dengan design 'I Love JAD' dan 'Dari KLIA ke Narita'. Ibuku memberi pendapatnya agar aku memilih baju berwarna hitam untuk 'I Love JAD' dan baju berwarna putih untuk 'Dari KLIA ke Narita'. Alasannya kerana design 'Dari KLIA ke Narita' tidak menonjol pada baju berwarna hitam. Boleh diterima alasan begitu kerana nampak sangat tak jelas.

Akhirnya keputusan yang terakhir, iaitu saiz. Aku tak tahu nak pilih saiz apa kerana tiada sample. Masalah juga ni, takut terkecil dan terbesar pula kalau salah beli. Dan aku telah pun menghantar mesej di YM Faizal untuk menanyakan tentang saiz. Aku begitu ragu-ragu. Huhuhu...

Pagi ini, aku telah mesej Nonoy. Kantoi Nonoy bangun lambat, balas dendam agaknya, fikirku. Yelah, 3 minggu je di Malaysia. Hahaha... Dan sebenarnya aku telah mendapat tahu bahawa sepupuku telah menjadi juara dalam pertandingan Raja Lawak, iaitu Suib dari kumpulan 'Sepah'. Aku sebenarnya tak pernah tahu menahu dia ni pandai buat lawak. Hahaha... Info tentang sepupuku ini telah diberitahu oleh abangku di Sarawak yang kebetulan menonton Raja Lawak malam tadi. Begitu juga nonoy yang juga menonton Raja Lawak. Kenapa aku tak menonton? Rumah aku tiada Astro, senang cerita. Hahaha...

Aku terasa ingin melayari internet puas-puas.

Jom!

No comments: