Wednesday, March 4, 2009

Cerita beberapa hariku

Salam kepada semua.

Wah, sudah lama rasanya aku membiarkan blogku ni bersarang, hahaha... Maklumlah sejak hujung bulan Februari, aku dah tak membuka blogku ini. Sebabnya kerana tempoh internet percumaku telah berakhir pada hujung bulan tersebut. Jadi, aku telah topup semula D'campus aku sebanyak RM30, barulah dapat menikmati internet percuma untuk sebulan.
Berbaloi bukan? Hehehe...

Semalam aku telah melayari internet dan terus sahaja ke web Mainkata untuk melihat keputusan contest #004, dan ternyata aku telah memenangi RM5 untuk contest tersebut.
Jumlah keseluruhan kemenangan aku ialah RM6. Tak cukup untuk mengalahkan 'Mal', iaitu ibu kepada salah seorang sahabatku. Bagi peluang veteran menang (padahal memang aku tak dapat nak menang, hehehe...). Untuk kedudukan keseluruhan pula, aku telah tertinggal jauh di bawah. Hahaha... Teruknya. :-P

Semalam juga aku mengemaskini Facebook ku, dan yang aku terkejut (tak terkejut sangat pun),aku telah mempunyai 2 friends request dan juga 46 notification. Dan penyumbang terbanyak notifications itu ialah dari photo yang telah di tag sekali lagi oleh Nonoy. Huh, aku kena tag lagi. Jaga-jaga lah anda Nonoy. Hahaha...

Dan aku, hari ini, ingin melayari internet sepuas-puasnya. Hahaha...

Nak join?
Jom lah.

No comments: