Sunday, March 22, 2009

Di tag lagi oleh Fawani

Salam kepada semua.

Untuk kali kedua aku di tag oleh Fawani. Jadi, ini dia jawapan aku.

5 Hadiah yang anda impikan :

- Kesihatan yang baik
- Isteri yang solehah dah taat
- Rumah yang besar
- Family yang bahagia
- Anak yang soleh

Alasan terhadap pilihan tersebut :
- Kesihatan amat penting sekarang ni
- Supaya boleh menjaga aku apabila dah tua di samping menjadi teman berbicara (memahami)
- Boleh simpan semua harta-harta aku,hahaha..
- Alangkah indahnya jika mempunyai family tanpa pergaduhan, :-)
- Aset kepada aku apabila sudah meninggal dunia

5 Perkara hebat yang pernah dilakukan:
- Minum minyak tanah
- Minum minyak merah/panas
- Kaki kanan tersangkut dengan mata kail
- Kepala terlanggar dan tercucuk duri pelepah kelapa sawit, ada lagi kat kepala ni,haha..
- Pernah terlibat dalam kemalangan yang hebat-hebat :-P

5 Ciptaan yang paling disukai :
- Televisyen (Menghubungkan kita dengan dunia luar)
- Handphone
- Komputer
- Motosikal
- Kereta

5 Perkara yang paling dibenci :
- Hujung bulan, di mana internet percuma D'Campus tamat tempoh (kena bayar RM30 lagi, :-P)
- Orang yang terlalu berahsia
- Orang yang tak dengar kata
- Pati ikan haruan + ginseng (nak taw kenapa,cuba lah sendiri)
- Kehabisan kredit handphone

5 orang yang hendak ditag :
- Nonoy
- Shikin
- Hazwan
- Nurul Atiqah
- Syada (first time aku tag dia,haha..)

Selamat mencuba! :-)

No comments: