Saturday, March 14, 2009

Lagu-lagu baru yang aku terima

Salam dan selamat pagi.

Ha, ni aku nak cerita tentang lagu-lagu baru yang aku telah terima.

Antaranya ialah :

Lagu Kita - Aizat
Puspa (Putuskan saja pacarmu) - ST 12
Bukan Superstar - Project Pop
Dangerous - Akon
Cinta ini membunuhku - D'Masiv
Disampingmu - The Divine Masters
Burnin' Up - Jonas Brothers
Crush - David Archuleta
Munajat Cinta - The Rock
Right Now - Akon
So What - Pink
Stay - Estrella
What About now - Daughtry
Yuna - Deeper Conversation

Terima kasih kepada Diela sebab telah meng'e-mail' lagu, dan juga Nizam kerana telah mem'bluetooth' lagu.

Aku tahu lagu-lagu ni dah agak lama, aku dah selalu dengar di radio, tapi sebab nak selalu dengar kena lah download kan.

Aku cuba download di mp3central, tapi dapat download sikit je. AKhirnya, aku meminta pertolongan Diela. Arigatou nee.

No comments: