Friday, March 6, 2009

Projek Cinta JAD




Salam kepada semua.

Ha, berkenaan tajuk di atas, ianya mengenai projek cinta JAD, semestinya. Tapi bagaimana kita mengeluarkan perasaan kita terhadap JAD?

Aku, seorang bekas pelajar JAD, juga menyayangi JAD walaupun telah lama meninggalkan JAD di atas keterpaksaan, hahaha...

Jadi, sebelum berangkat ke Jepun, sahabat aku di JAD telah terfikirkan projek istimewa ini, iaitu t-shirt 'I love JAD'. Ini merupakan kali pertama JAD melakukan perkara seumpama ini. Jadi, aku sebagai bekas pelajar JAD yang sama batch dengan si pemikri idea ini, berasa amat bangga kerana beliau dapat memikirkan idea seumpama ini.

Sahabatku ini bernama Faizal, atau lebih dikenali dengan panggilan 'Sugar'. Dah 3 tahun nama ni melekat kat dia ni, hahaha... berkenaan t-shirt ini, aku juga telah menempahnya sebanyak 2 baju, sebab aku merasakan aku masih mempunyai pertalian yang kuat bersama JAD. Yeke? Wallahualam. :-)

Anda berminat?

Lengan pendek - RM25

Lengan panjang - RM28

Apa yang perlu anda buat?

Pilih design yang menawan jiwa raga anda, pilih saiz anda, dah hubungi

Faizal@Sugar

017-2525030

YM : boboq88@yahoo.com

email : faizalakmal@gmail.com

Bagi yang jauh, sila lah bank in ke akaun berikut:

12470075129521 (CIMB)

Sebelum terlupa, tempahan hanya sehingga 10hb Februari sahaja. Tempah untuk diri anda sekarang!

Let's spread the love!

No comments: