Sunday, February 8, 2009

Pengenalan Kisah Ku


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Pembuka bicara.

Kepada sahabat handai dan juga para pembaca yang dikasihi sekalian. Terpanggilnya saya untuk menceritakan kisah ini sebagai pengubat rindu terhadap kenangan-kenangan yang makin dilupakan saban hari selain menjadikan blog sebagai tempat meluahkan perasaan yang sering kacau dan bercelaru.

Cerita ini tiada kaitan dengan mana-mana pihak, jika ad pun secara kebetulan sahaja, kerana saya hanya manusia biasa, tak lepas dari kekurangan diri, dan semestinya saya ini tidaklah 'maksum'.

Saya harap kisah saya ini dapat la dihayati dan dijadikan pedoman ataupun pengajaran. Bak kata pepatah, buang yang keruh, ambil yang jernih.

Sebagai penutup bicara, semoga hari-hari anda dilimpahi sinar-Nya.

Assalamualaikum.

No comments: